Blog

Na wegańskiej diecie: BIAŁKO

Na wegańskiej diecie: BIAŁKO

Ile białka potrzebujesz dziennie? Jakie zalety ma białko roślinne, jak uzupełniać białko w diecie. więcej
Zapraszamy Was nad jezioro Vatter. Po witaminy i minerały ze Szwecji.

Zapraszamy Was nad jezioro Vatter. Po witaminy i minerały ze Szwecji.

Filozofia holistycznego podejścia do suplementacji podpowiada, że pokarm należy wzbogacać dokładnie o te składniki, których w nim brakuje. więcej
Wysokie dawki D3 czyli jak rozmawiano o niedoborach w Polsce i co z tego wynikło.

Wysokie dawki D3 czyli jak rozmawiano o niedoborach w Polsce i co z tego wynikło.

Dieta pokrywa maksymalnie 20% zapotrzebowania na witaminę D3, a część pokrywana z syntezy pod wpływem słońca dodatkowo utrudnia zanieczyszczenie środowiska. więcej
Król wegańskiej kuchni - Tempeh.

Król wegańskiej kuchni - Tempeh.

Porównując wartości odżywcze, właściwości kulinarne, ilość zastosowań i smak okazuje się, że prawdziwym, koronowanym królem wegańskiej kuchni jest...TEMPEH! więcej
Czy mięso i mleko są zdrowe - polemika kampanii Zostań Wege z Ministrem Rolnictwa

Czy mięso i mleko są zdrowe - polemika kampanii Zostań Wege z Ministrem Rolnictwa

Minister Rolnictwa przekonuje, że dieta mięsna jest zdrowa, Zostań Wege w odpowiedzi przytacza stanowiska instytucji zajmujących się dietetyką i żywieniem człowieka.Ciekawa polemika, ważne argumenty. więcej
Wapń w diecie wegańskiej. Co warto wiedzieć o wapniu i jego suplementacji?

Wapń w diecie wegańskiej. Co warto wiedzieć o wapniu i jego suplementacji?

O tym, że wapń jest dostępny w wielu produktach roślinnych (zielonych warzywach, fasoli, soi, migdałach, a nawet wodzie). Jak go prawidłowo suplementować? więcej
Na Wegańskiej Diecie 2 - co weganie powinni suplementować?

Na Wegańskiej Diecie 2 - co weganie powinni suplementować?

Badania potwierdzają, że suplementacja na diecie wegańskiej jest korzystna. Najważniejsze suplementy dla wegan to 10 witamin i minerałów, o które warto regularnie uzupełniać swoją wegańską dietę by zapobiec ewentualnym niedoborom. więcej
Rozgrzewające curry. Z ryżem i tempehem

Rozgrzewające curry. Z ryżem i tempehem

Zupa powinna być gorąca i ostra. Pałeczkami wyjadaj składniki, na przemian z ryżem i tempehem. Bulion jedz łyżką, możesz go też siorbać z miseczki. więcej
Na Wegańskiej Diecie - dylemat nr 1

Na Wegańskiej Diecie - dylemat nr 1

W normalnym odżywianiu trudno jest układać jadłospis z tabel dietetycznych. Także na diecie wegańskiej. Praktyka dnia codziennego jest prostsza. Optimum to połączenie domowego gotowania z kupowaniem wszelkich wegańskich dań gotowych i produktów spożywczych dostępnych powszechnie w... więcej
Witamina D3 - co warto wiedzieć, jak unikać niedoborów oraz co o D3 powinni wiedzieć weganie?

Witamina D3 - co warto wiedzieć, jak unikać niedoborów oraz co o D3 powinni wiedzieć weganie?

Znacząca większość potrzebnej nam witaminy D3 pochodzi z biosyntezy w skórze pod wpływem słońca. Organizm człowieka syntetyzuje ją z prowitaminy obecnej w skórze pod wpływem promieni UV. W ten sposób powstaje aż 80-90% tej witaminy. więcej
Purameal - wegański zamiennik 1 posiłku. A poza tym jesz co chcesz!

Purameal - wegański zamiennik 1 posiłku. A poza tym jesz co chcesz!

Dieta bez trosk to dieta bezpieczna, kompletna, wygodna i przystępna. Dająca pewność, że w 1 posiłku dostarczasz sobie składniki odżywcze. więcej
Nutreeveg: D3+K2+B12 czyli witaminy dla wegan szyte na miarę

Nutreeveg: D3+K2+B12 czyli witaminy dla wegan szyte na miarę

Przechodzicie na dietę wegańską i zastanawiacie się, czy dostarczacie sobie wszystkich potrzebnych składników odżywczych, witamin i minerałów? Oto witaminy, których nie pobieracie z pożywieniem w ogóle lub pobieracie w niewystarczającej ilości. więcej